Projektcontroller
Har du forretningssans og motiveres du af nye udfordringer? Og kan du skabe relationer og resultater? Vil du samarbejde med nogle af byens bedste kollegaer i en virksomhed i udvikling? Så er det måske dig vi leder efter til vores økonomiafdeling.
Hos RUBOW arkitekter bliver du en central medarbejder på en større tegnestue hvor du skal være med til at hjælpe ca. 100 dygtige kollegaer med at holde styr på projekter og økonomi.
Vi er et erfarent team sammensat af både arkitekter, landskabsarkitekter og bygningskonstruktører der brænder for bæredygtig velfærdsarkitektur og arbejder med opgaver inden for boliger og undervisnings-, sundheds- og plejesektoren.
Vi har en imødekommende virksomhedskultur, en fabelagtig frokostordning og en arbejdsplads, der ligger godt placeret tæt på metrostationer og Kgs. Nytorv i det indre København. Vi er en del af Norconsult A/S, som er en tværfaglig rådgivervirksomhed med kontorer i hele norden.
Om jobbet
Du bliver en del af et team, hvor dine nærmeste kollegaer bliver vores økonomichef, bogholder og direktør.
I stillingen får du ansvaret for din egen portefølje af projekter, som du skal assistere projektlederne med at planlægge og sikre at de kommer godt i mål. Du vil månedsvist følge op på om forbruget på det enkelte projekt, er i overensstemmelse med den aftale plan for stade og økonomi. Status på projekterne kommunikeres månedligt til ledelsesniveau, i form af en samlet økonomirapport for hvert af de fagområder du servicerer.
Dine primære arbejdsopgaver bliver:
- Støtte projektlederen i sagens økonomistyring.
- Forberede økonomirapporter.
- Analysere projekternes performance herunder omsætning og dækningsbidrag.
- Deltage i månedlige møder, opfølgning og input til budgetter.
- Udarbejde diverse materiale ved månedlig afrapportering.
Derudover skal du bidrage til en række løbende opgaver som eksempelvis kan være at oprette nye projekter, udarbejde honorarfordelingsskemaer og rateplaner, vedligeholde økonomiske data, lave økonomiske analyser, gennemgå kontrakter og forsikringsforhold osv.
Vi bruger projektstyringssystemet AutoPilot til at planlægge projekternes tid og økonomi.
Om dig
Vi sætter pris på kollegaer, der byder ind og gør os bedre. Du er udadvendt og er en udpræget holdspiller, som motiveres ved at få dine egne ansvarsområder og skabe resultater indenfor dem. Derudover ser vi gerne, at du har:
- en relevant finansiel uddannelse.
- 3-5 års erfaring fra økonomifunktion.
- en systematisk tilgang til arbejdet det gør muligt for dig at holde overblikket og sikre god kvalitet.
- gode samarbejdsevner, der sikrer en god kommunikation om projekterne, også når det er svært.
- god forståelse for Excel.
Derudover er det et plus hvis du har:
- kendskab til byggebranchen og branchens aftaleforhold.
- erfaring med AutoPilot.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende og ambitiøst miljø, som du selv kan være med til at præge. Vi er en tegnestue med et fladt hierarki, og du vil være i øjenhøjde med både ledelse og medarbejdere.
Vi arbejder i hele Danmark, og har afdelinger i både København og Aarhus.
Vi tilbyder en socialt aktiv arbejdsplads midt i København med ligelig kønsfordeling, stor mangfoldighed, klimavenlig frokost og offentlig transport lige ved døren!
Stillingen er med base i København og kan søges både fuld- og deltid. Løn- og ansættelsesvilkår sker efter kvalifikationer og erfaring. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Jesper Petersen på tlf. 8141 4909. Har du lyst til at blive en del af vores team så send din ansøgning og CV til: job@rubowarkitekter.dk att.: Jesper Petersen.
Vi afholder løbende samtaler og afslutter processen når den rette kollega dukker op. Vi glæder os til at høre fra dig!
Praktikanter til København og Aarhus
Vi søger arkitekt- og konstruktørpraktikanter til start primo 2023, til vores tegnestuer i København og Aarhus.
Brænder du for arkitektur og bæredygtige løsninger med mennesket i centrum?
Om os
Hos RUBOW arkitekter bliver du en del af en større tegnestue med ca. 100 dygtige kollegaer og et erfarent team bestående af både arkitekter, landskabsarkitekter og bygningskonstruktører. Vi vil ruste dig med en bred forståelse af arkitektfaget med opgaver inden for boliger og undervisnings-, sundheds- og plejesektoren.
Du får en varieret og sjov hverdag, hvor dine ideer og dit engagement værdsættes. Vi har en imødekommende virksomhedskultur, en fabelagtig frokostordning og løbende faglige arrangementer på tværs af projekterne, der sikrer at du står stærkere i dit videre karriereforløb.
ARKITEKT
Om dig:
∙ Du er ved at uddanne dig til arkitekt, og har afsluttet din bachelor.
∙ Du har god kendskab til Adobepakken, SketchUp, Revit og gerne 3D programmer.
∙ Du er dedikeret og nysgerrig på de kreative processer.
∙ Engageret og åben.
Om stillingen
Praktikopholdet varer typisk 6–12 måneder med start primo 2023.
Send din ansøgning, indeholdende CV og portfolio digitalt (max 9MB) til: job@rubowarkitekter.dk
Kontaktperson i København: Direktør Lars Bo Lindblad
Ansøgninger til RUBOW arkitekter i Aarhus sendes til job-aarhus@rubowarkitekter.dk
KONSTRUKTØR
Om dig:
∙ Du er ved at uddanne dig til bygningskonstruktør.
∙ Du har godt kendskab til Revit og gerne 3D programmer.
∙ Du er dedikeret og nysgerrig.
∙ Engageret og opsøgende.
Om stillingen
Praktikopholdet varer typisk 6–12 måneder med start august 2022.
Send din ansøgning, indeholdende CV til: job@rubowarkitekter.dk
Kontaktperson: Direktør Lars Bo Lindblad
Ansøgninger til RUBOW arkitekter i Aarhus sendes til job-aarhus@rubowarkitekter.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!